Ο Stephen Antonakos δούλευε σε μεγάλο βαθμό στο κολάζ τη δεκαετία του 1960, μέχρι που παρατήρησε τα φώτα της Times Square τη νύχτα: «Είδα ένα πράγμα που μου άρεσε πάρα πολύ αμέσως», λέει, «τα φανταχτερά χρώματα που μπορούμε να πάρουμε από τους σωλήνες νέον. [του φωτός].
«Αυτή η στιγμή υποκίνησε αυτό που θα γινόταν το χαρακτηριστικό γνώρισμα της μακρόχρονης καριέρας του Ανατωνάκου, που χαρακτηρίζεται από τη δημιουργία φωτεινών εγκαταστάσεων με έντονα χρώματα. Έργα όπως το Arrival (2008) και το Neon Table #1 (1986) έχουν συγγένεια με τα έργα του Dan Flavin και το κίνημα Light and Space της δεκαετίας του 1960 στη Νότια Καλιφόρνια που περιλάμβανε τον Larry Bell, τον Bruce Nauman και τον Doug Wheeler.
Ο Αντωνάκος φτιάχνει επίσης σχέδια, ακουαρέλες και ανάγλυφα καλούπια που δείχνουν παρόμοια συγγένεια με μίνιμαλ, αφηρημένες, γεωμετρικές φόρμες.
«Αυτή η στιγμή υποκίνησε αυτό που θα γινόταν το χαρακτηριστικό γνώρισμα της μακρόχρονης καριέρας του Ανατωνάκου, που χαρακτηρίζεται από τη δημιουργία φωτεινών εγκαταστάσεων με έντονα χρώματα. Έργα όπως το Arrival (2008) και το Neon Table #1 (1986) έχουν συγγένεια με τα έργα του Dan Flavin και το κίνημα Light and Space της δεκαετίας του 1960 στη Νότια Καλιφόρνια που περιλάμβανε τον Larry Bell, τον Bruce Nauman και τον Doug Wheeler.
Ο Αντωνάκος φτιάχνει επίσης σχέδια, ακουαρέλες και ανάγλυφα καλούπια που δείχνουν παρόμοια συγγένεια με μίνιμαλ, αφηρημένες, γεωμετρικές φόρμες.