Γέννηση: Βαρκελώνη, Ισπανία, 2001
Η δουλειά του βασίζεται σε μια στρατηγική στρώσεων επάλληλων στρωμάτων και μικτών συνθέσεων βαφής που προέρχονται από οργανικά αφηρημένα σχήματα. Μέσα από τη χρήση της διαμόρφωσης και της υλικότητας, στοχεύει να φτάσει σε μια ποιητική και γυμνή ουσία. Εν τω μεταξύ, αυτές οι συνθέσεις ακολουθούν ένα μονοπάτι σιωπής ανάμεσα στις ιδέες της βαφής που φτάνουν στο ουσιαστικό. Ο χώρος και ο χρόνος ή η φυσική και η μνήμη είναι έννοιες που κρύβονται κατά μήκος των λεπτών ρωγμών στην επιφάνεια του καμβά. Οι συγκρατημένοι τόνοι καταπολεμούν την αναλογία για την επίτευξη αρμονίας. Επικαλείται, περιστασιακά, έννοιες όπως η ατέλεια ή οι πιο ψυχολογικές πτυχές της ίδιας της βαφής. Αντιμετωπίζοντας κοινές έννοιες της ανατολικής πολιτιστικής κληρονομιάς με μια ισχυρή ώθηση του μεσογειακού φωτός. Οι εικόνες του ξεφεύγουν από οργανικά μοτίβα που αργότερα μεταμορφώνονται σε παραμορφωμένα γραφικά, αινιγματικούς ρυθμούς και σεμνές χειρονομίες. Οι επιρροές του προέρχονται από καλλιτέχνες όπως οι Rothko, Hernandez Pijuan, Lee Ufan, Richter, Morandi μεταξύ πολλών άλλων που προτιμούν τη βαφή πάνω από το concept. Απλότητα, αρμονία και επίσημη ομορφιά χρησιμοποιώντας μια μεγάλη ποικιλία από φθαρμένα και γυμνά στηρίγματα όπου τα στρώματα του χρώματος και η πατίνα του χρόνου χτίζουν ένα μοναδικό δέρμα γεμάτο αισθησιασμό, ενέργεια και ένταση.
Η δουλειά του βασίζεται σε μια στρατηγική στρώσεων επάλληλων στρωμάτων και μικτών συνθέσεων βαφής που προέρχονται από οργανικά αφηρημένα σχήματα. Μέσα από τη χρήση της διαμόρφωσης και της υλικότητας, στοχεύει να φτάσει σε μια ποιητική και γυμνή ουσία. Εν τω μεταξύ, αυτές οι συνθέσεις ακολουθούν ένα μονοπάτι σιωπής ανάμεσα στις ιδέες της βαφής που φτάνουν στο ουσιαστικό. Ο χώρος και ο χρόνος ή η φυσική και η μνήμη είναι έννοιες που κρύβονται κατά μήκος των λεπτών ρωγμών στην επιφάνεια του καμβά. Οι συγκρατημένοι τόνοι καταπολεμούν την αναλογία για την επίτευξη αρμονίας. Επικαλείται, περιστασιακά, έννοιες όπως η ατέλεια ή οι πιο ψυχολογικές πτυχές της ίδιας της βαφής. Αντιμετωπίζοντας κοινές έννοιες της ανατολικής πολιτιστικής κληρονομιάς με μια ισχυρή ώθηση του μεσογειακού φωτός. Οι εικόνες του ξεφεύγουν από οργανικά μοτίβα που αργότερα μεταμορφώνονται σε παραμορφωμένα γραφικά, αινιγματικούς ρυθμούς και σεμνές χειρονομίες. Οι επιρροές του προέρχονται από καλλιτέχνες όπως οι Rothko, Hernandez Pijuan, Lee Ufan, Richter, Morandi μεταξύ πολλών άλλων που προτιμούν τη βαφή πάνω από το concept. Απλότητα, αρμονία και επίσημη ομορφιά χρησιμοποιώντας μια μεγάλη ποικιλία από φθαρμένα και γυμνά στηρίγματα όπου τα στρώματα του χρώματος και η πατίνα του χρόνου χτίζουν ένα μοναδικό δέρμα γεμάτο αισθησιασμό, ενέργεια και ένταση.